Osciloskopy v GM

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Neděle Říjen 14 22:41:52 CEST 2007

> Omlouvám se za trochu komerce - dostalo se mi do ruky poslední
> Amaterské radio a je tam reklama od GME na digitální osciloskopy
> konkrétně HC-PDS6062T (stránky výrobce http://www.owon.com.cn/eng/pdsSeries.asp )

Pred casem tu byla diskuse o rucnim osciloskopu teto firmy. Pouzivame ho
spise na servis mimo firmu a prilezitostne pokud jsou ostatni
osciloskopy obsazene tak i na vyvoj. Mame ho cca rok a zatim zadny
problem. To co tu bylo tenkrat zmineno stale plati, u stolniho nebude
nevyhoda (pokud to ovsem nebude priklad toho jak se to nema delat)
neprijemneho tlacitkoveho ovladani.

> mi nějak poradit? Opravdu mi nejde o hledání chyb, prostě nějak mám v
> hlavě založeno Čína=šunt. Ono to už ale asi neplatí .....

Stale plati ale ne 100%. Jak jsem psal zatim nemame zadny problem pokud
jde o kvalitu.

Pavel

P.S. Take se Vam web Owon nacita tak pomalu? Prestoze mi vsechno ostatni
  ted jede odpovidajici deklarovanym 4Mbps tak Owon je to jak pres dialup...