Re: Jak na napájení ze solárních článků - problém v zimě

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Neděle Listopad 18 16:22:27 CET 2007

Iste máte pravdu, no iba kým ten vyžarovací uhol tej plechovky nebude tak
malý, že nepokryje celú parabolu. Potom sa asi začnú vlastnosti sústavy
prudko kaziť.

                                                   Milan  Mlynarčík

On Sun, 18 Nov 2007, Jan Waclawek wrote:

> Mno, ten zisk je dany predovsetkym tym, kolko signalu sa "pochyta" zo
> "vzduchu". Laika ako mna napadaju vyrazy ako "ekvivalentny prierez". No
> a to sa tym sekundarnym reflektorom nevylepsi...

Myslel jsem to tak ze kdyz je v ohnisku jen ten vyzarovaci dipol tak ten
sviti vsude mozne a na tu parabolu dopadne jen cast toho co leze z toho
dipolu . Diky tomu je to taky nachylne na bocni ruseni. Kdyz tam misto
dipolu bude plechovka ktera to vyzarovani dipolu soustredi na mensi uhel
a ten omezeny svazek pujde na tu parabolu, mohlo by to mit ucinek.