JOB: nabidka : konstrukter HW

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Listopad 15 13:41:22 CET 2007

To je prostě nefunkční komunistický model VŠ, který pořád zůstává včetně
těch lidí, co za komunismu učili. Bohužel i ti noví často nedělají nic
lepšího, obvykle jsou vyučeni ze "staré školy" no a pak často mají slabou
motivaci díky penězům. Samozřejmě všude jsou výjimky a co jsem měl možnost
sledovat, tak jich je čím dál víc, ale ještě dlouho bude trvat, než se VŠ
začnou mnohem více zaměřovat na praktickou část výuky. Bez teorie by to
samozřejmě nešlo, ale místo spousty zbytečných předmětů jen vzdáleně
souvisejících s oborem nebo vůbec nesouvisejících by měly být praktické
předměty. Ale na to by museli být lidi a navíc spousta neumětelů by přišla
díky tomu o místo, protože by neměli koho i co učit...

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death