JOB: nabidka : konstrukter HW

Libor Valicek Libor.Valicek@merten.com
Čtvrtek Listopad 15 13:30:22 CET 2007

Jj, po stránce teoretické docela ano, po stránce praktické bych řekl, že jsou na tom absolventi velmi, ale velmi bídně. Pokud bych doma sám nebastlil už od mala, měl bych jako mí kolegové spoustu teor. znalostí, ale žádné praktické. To je bohužel problém našeho školství.
Když jsem nastoupil, tak člověk, který má SŠ vzdělání (dělá tady osazovače DPS) má předemnou obrovský náskok právě v praxi. Moje praxe 0 let o tom vypovídá...

Tak zatím se mám od něj co učit, ale postupem času se vyrovnávám... a snad se brzy srovnám.

Já ale pořát nechápu, proč se na škole učí kýble teorie a praxe je "jen tak doplňkově"... :(

S pozdravem

Libor Valíček

R & D hardware

libor.valicek@merten.com

Merten Czech s.r.o.

Solutions for Intelligent Buildings´

Kvitkovicka 1533 * 76361 Napajedla * Czech Republic

Telephone +420 577 921 296 * Fax +420 577 921 296

Mobile +420 776 171 852

www.merten.com