Energetická úspornost

Václav Ovsík vaclav.ovsik@i.cz
Pátek Listopad 9 09:27:52 CET 2007

On Fri, Nov 09, 2007 at 09:08:50AM +0100, Pavel Kadečka wrote:
> Když budete mít vedle sebe dva nový počítače, třeba i se stejným
> zdrojem a lišit se budou jen základní deskou a CPU, tak to na
> porovnání IMHO stačí bohatě.
>
> Můžu si doma pohrát, udělat škatulata batolata se zdrojema a porovnat čísla.

No, taky jsem si ho koupil za 300 a prislo zklamani. Fakt se tem cislum
neda absolutne verit.

V dokumentaci jasne stoji, ze je to pouzitelne do harmonickeho zkresleni 15%.

Zkusil jsem ho doma s takovym tim obyc susicem na vlasy co ma dve
rychlosti. Naplno (spirala + moturek) a plovicni chod - totez pres
diodu. Teda asi to prikon nebude uplne presne polovina vzhledem k te
indukcnosti motorku. Lidlovsky wattmeter ovsem ukazal:

Naplno: cca 1000W, PF 1
Pul:	cca 100W, PF 0.6x

Ale je fakt, ze jsem ten fen nerozebral, abych se podival, jestli si to
vsechno spravne pamatuji. Opravoval jsem ho mozna 8let predtim.
--
Zito