Energetická úspornost

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 9 10:01:48 CET 2007

Tak jste mne donutil vytahnout horkovzdusnou pistoli (taky fen - ma to
jen dve rychlosti) s deklarovanou spotrebou 1500W maximalne.

Na plny vykon to ukazuje 1473W a na ten snizeny 1032W. Nevidim duvod
proc tomu neverit.

Mimochodem i u tech pocitacovych veci to odpovida stitkovym hodnotam co
jsou na spotrebicich uvedeny. Napriklad 17" CRT bere dle toho meraku 73W
a na stitku je uvedeno 75W. Stejne tak kdyz jsem do serveru pridaval
druhy disk tak se zvedla spotreba o 10W co mi prijde naprosto
realisticke cislo. Zdroj v serveru ma PFC.

Radek Vicek