Vyber procesoru pre buducnost

Rosko, Peter Peter.Rosko@siemens.com
Pondělí Květen 28 11:09:42 CEST 2007

Zdravim,
dost dobre nerozumiem, problem pri vyvojovom prostredi myslite cenu ? to
problem nebude, ide o pomerne velke serie, tam sa to strati

ale s tou spravou o coldfire ste ma potesili, nadalej to zostava
favoritom teda

p.rosko

	Freescale tvrdil ze u "prumyslovych" procesoru bude drzet
zpetnou compatibilitu (myslim rada ColdFire). Jejich procesory se mi moc
libi, ale typ co jsem chtel ma jen BGA pouzdro...
	V pozadavcich Vam chybi jeden podstatny pozadavek a to je
vyvojove prostredi. Zvlast u tak vybavene strojovny.
	K cemu mi je super procesor, kdyz k nemu neni rozumne vyvojove
prostredi?

	Michal Gregor