Vyber procesoru pre buducnost

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pondělí Květen 28 11:59:03 CEST 2007

Ne, cenu u vyvojovych prostredku jsem nemyslel. Vyvojove prostredky trosku
pokulhavaji za vykonem procesoru. Chtelo by to lepe vybavene SW emulatory -
napriklad napojit emulovany UART na COM port pocitace, podobne u sitoveho
radice a CANu.
HW emulatory jsou pomale, vlastnim ICD2. S malym procesorem 18F452 to jede
rychle, ale kdyz to strcim do 18F8722 tak je k uzoufani. Na modernim ICD2 s
USB  a novem rychlem PC kompilace kodu (15KB) a spusteni v cilove aplikaci
je to otazka minut.
Mame tady historicky kousek od ComApu. Skutecny HW emulator pro x51. Pod
DOsem, na ISA slotu. Kompilace kodu (13KB) a spusteni v aplikaci trva do
nekolika sekund - na starem Pentiu!.
Michal Gregor

PS: Freescale poskytuje urcitou podporu v Roznove.

----- Original Message -----
From: "Rosko, Peter" <Peter.Rosko@siemens.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 28, 2007 11:09 AM
Subject: RE: Vyber procesoru pre buducnost

Zdravim,
dost dobre nerozumiem, problem pri vyvojovom prostredi myslite cenu ? to
problem nebude, ide o pomerne velke serie, tam sa to strati

ale s tou spravou o coldfire ste ma potesili, nadalej to zostava
favoritom teda

p.rosko

Freescale tvrdil ze u "prumyslovych" procesoru bude drzet
zpetnou compatibilitu (myslim rada ColdFire). Jejich procesory se mi moc
libi, ale typ co jsem chtel ma jen BGA pouzdro...
V pozadavcich Vam chybi jeden podstatny pozadavek a to je
vyvojove prostredi. Zvlast u tak vybavene strojovny.
K cemu mi je super procesor, kdyz k nemu neni rozumne vyvojove
prostredi?

Michal Gregor