www stranky a databaze

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Úterý Květen 22 17:34:07 CEST 2007

Zdravim,
sezente si balicek: apache2triad1.5.4.exe nebo nevejsi verzi. Ta
obsahuje vse pro zacatek. PHP a MySQL databazi. Samozrejme ze se vsechno
pekne samo nakonfiguruje... Ne jak u jinich distribuci kde si musite
vsechn udelat sam....

A jako editor a debugger pouzivam toto: http://www.nusphere.com/?IDE
fakt super nastroj, je tam i 30 denni skusebni exac....

Pavel Prochazka.zde.cz