www stranky a databaze

pm konference@komfi.cz
Úterý Květen 22 16:45:45 CEST 2007

dekuji za rady zkusim zacit studovat php ale radeji bych se napojil na
databazi firebird  ( uz ji tu mam )
poradili byste pls co potrebuju vsechno ke spusteni stranek psanych v
php ? ( staticke mi bezi na holych win XP  to predpokladam php nepojede
)  postaci treba apache ?

nemate nekdo tip na nejaky navody ke stazeni a podobne ?

dekuji PM