Leptanie FeCl3 vs. HCl+H2O2 (Was:co se deje s chloridem)

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Květen 16 11:38:57 CEST 2007

Bez vody to nieeee, to je prudke. No odhadom deci vody, pol deci
kyseliny a pol deci peroxidu. Na zaciatok. Potom ak treba, tak po
mensich davkach. Plati pre leptanie vo fotomiske 15x25cm.

Ak mam malicky plosak, tak ho leptam v 7-decovaj flaske od kompotu, tam
staci vsetkeho menej, ale pomer davam (opat od oka) cca rovnaky.

miro

--- Milan Mlynarcik <milan.m@centrum.sk> wrote:

> "Od oka do oka"   :-))
>
> Je mi jasné, ¾e to asi nikto nebude presne mera». Ale tak "*/-
> autobus"
> Ja èasto som takto "od oka" kyselinu neriedil vôbec a od oka do nej
> cvrkol
> peroxidu, aby to leptalo. Tie¾ to funguje, no dos» agresívne.
> Tej kyseliny a peroxidu "od oka" v akom pomere ?
>

>                                            Milan  Mlynarèík

Park yourself in front of a world of choices in alternative vehicles. Visit the Yahoo! Auto Green Center.
http://autos.yahoo.com/green_center/