Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Květen 12 00:55:51 CEST 2007

--- Marcel Conka <marcelconka@netkosice.sk> wrote:

> Velmi jednoducho: nainstalovat na staru 386-tku - vytlacit - vo
> Windows
> oscanovat :)

No prave tomu som sa chcel vyhnut. Z toho Orcadu je jadro vety "velmi
jednoducho - vytlacit" cisty oxymoron. Tam boli drivery zvlast pre
kazdy typ ihlickovej tlaciarne... Ale ano, dalo by sa to, ku koncu boli
drivery aj do suboru a aj do PCX obrazka. Mam ich, ale vravim,
odhadoval by som to tak na cely den laborovania s neistym vysledkom.

Tuto moznost nevylucujem, no nechavam ju na koniec.

miro

____________________________________________________________________________________Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC