Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Marcel Conka marcelconka@netkosice.sk
Sobota Květen 12 00:04:16 CEST 2007

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Miroslav Sinko
Sent: Friday, May 11, 2007 11:39 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Konverzia Orcad 3.20 suborov do niecoho pouzitelneho?

Dobry den,

asi je to vykrik do tmy, ale skusim...

Mam nejake schemy, plosaky a kniznice nakreslene v DOS-ovskom Orcade
verzie 3.20, ktory uz bez cisteho DOSu nespustim. Neviete o nejakom
konvertore do lubovolneho "pouzitelneho" formatu pod Win? Stacilo by
schemy konvertovat na obrazok. Sam viem, ze asi nic take nebude, lebo
si pamatam "porod" pri konfiguracii prostredia, kym sa dalo pracovat.
Napr. symboly suciastok nie su v subore schemy, ale v libkach a teda
bolo treba vzdy nakonfigurovat nahratie spravnych kniznic. Dalej
problemy s tlacovymi ovladacmi (ale bol aj do suboru PCX!) atd... No
radsej sa spytam pred tym, ako stravim den s rozbehanim starej 386-tky
a celeho prostredia, navyse s neistym vysledkom... Pretieklo vela vody
od casu, kedy som s tym robil :-(

Vdaka, miro

PS: nasiel som schemu svojho DCF prijimaca, ale je prave v tomto
programe... program mam, hoci zrejme nelegalne (na VS sa to tak vazne
neposudzovalo)

Velmi jednoducho: nainstalovat na staru 386-tku - vytlacit - vo Windows
oscanovat :)

Nieco podobne som riesil asi pred rokom. Ale mozno niekto pozna nejake
lepsie riesenie.