Prorgamátor PRESTO z Asixu

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Pátek Květen 4 11:54:42 CEST 2007

>     moc se mi líbí programátor PRESTO od Asixu
> (http://www.asix.cz/a6_presto.htm) Ráda bych věděla jestli je tak dobrý
> jak říká výrobce a nebo jestli má nějakou zradu. Mám zkušenost s jejich
> UP programem z Piccola a bývalo to moc fajn, stejně jako Picoolo samotné.

Ja ho pouzivam prakticky od zacatku co ho prodavaji a jsem s nim da se
rici maximalne spokojen. Mozna neni tak zavratne rychly jak inzeruji,
ale stejne je to nejrychlejsi programator, co tu mam. Mnohokrat jsem
navic ocenil drobne vychytavky, jako ze se da mensi aplikace do 100mA
napajet z programatoru (pri programovani i provozu), z UPu se da ovladat
reset a tak. Drobnosti, ale potesi.

V 99% pouzivam ICSP, takze nepritomnost programovaciho soklu mi spis
vyhovuje, pro ten zbytek mam udelane takove udelatko ze ZIF patice, na
kterou mam napajenou na kazdou stranu jednu kolikovou listu. K tomu
napicham draty z programatoru podle potreby.

Lukas Grepl