Re: Prorgamátor PRESTO z Asixu

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Květen 4 10:32:09 CEST 2007

Puvodni zprava ze dne 4.5.2007 od Saša Svobodová:

> moc se mi líbí programátor PRESTO od Asixu
> (http://www.asix.cz/a6_presto.htm) Ráda bych věděla jestli je tak
> dobrý jak říká výrobce a nebo jestli má nějakou zradu. Mám zkušenost
> s jejich UP programem z Piccola a bývalo to moc fajn, stejně jako
> Picoolo samotné.

No ja jsem zrovna nedavno uvazoval, ze bych ho mozna prodal. Mam
totiz nekolik ruznych programatoru a Presto jsem nepouzil uz hodne moc
dlouho. Akorat jsem si rikal, ze ten JTAG asi jinde nemam. Dej mi
vedet, jak moc je to urgentni a uvidime...

Jinak UP je uplne stejny jako pro ostatni jejich programatory, akorat
se tam vybere Presto USB.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem