Prorgamátor PRESTO z Asixu

Libor libor@netron.cz
Pátek Květen 4 10:08:19 CEST 2007

Ohodnodnoceni kladne, jako firma vyrabime par veci s PICkama a zatim s
nim po roce provozu nebyl problem,
mala nevyhoda je ze nema patici, jenom vystup s par dratky pro icsp
programovani , ktere jsou jeste zvlast, takze se musi udelat adapter
(mozna ho maji v nabidce, netusim) nebo to vzdy samostatne napichat do
listy, to je trochu nesikovne.
Ta rychlost programovani neni tak zavratna jaxem si to dle jejich popisu
predstavoval, ale oproti LPT je rychejsi.

LK