Prorgamátor PRESTO z Asixu

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Pátek Květen 4 10:30:05 CEST 2007

Ja jsem s nim spokojeny. Jedina zrada je v programu uP nastaveni pojistek.
Pri nacteni HEXu se u nekterych zarizeni zakaze ISP, takze musite obvod
vymazat v paralelnim programatoru. U zaletovaneho SMD to docela vadi :-(
Resenim je povolit ISP, prave tlacitko na komboboxu a ulozit stav
propojek. V dalsi verzi pry bude upozorneni.
Vyborna vec je tlacitko na programatoru, zkompilujete, zmacnete a nemusite
prepinat na uP.

Lada