citlivost autoradia ??

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Březen 28 09:43:14 CEST 2007

Mal som rovnaky problem v mojej fobii. Originalne radio (Symphony) uplny shit, 3x reklamovane, teraz v skrini odlozene a caka ze s nim rozbijem hlavu tomu kto ho vymyslel.
Kupil som si Pioneera a mam pokoj. Zvuk vyrazne lepsi a prijem rozhlasu vyrazne lepsi a to nemam napajany zosilnovac. Nejak to tam prelieza :-) V zime sa to trochu zhorsi, lebo to prelieza menej, ale stale je to v porovnani s povodnym ovela lepsie.
Pokial si chcete byt isty ze zosilnovac je spravne zapojeny zmerajte ci do neho na strane radia tecie prud. Nemyslim si ze by sa parametre autoradii s casom nejak vyrazne zmenili. Aj ked ste to uz pisali uistite sa este raz ci tam niekde nie je zapnuta znizena citlivost (lokalny mod, mestsky mod, neviem ako sa to este moze volat).
b.