citlivost autoradia ??

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Středa Březen 28 10:07:59 CEST 2007

ten proud do zesilovace overim, v nejhorsim jeste vytahnu nekudy "drat"
a budu simulovat
antenu bez zesilovace.
ta "nova doba" me obcas nepekne prekvapuje :-)
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Daniel VALUCH
Sent: Wednesday, March 28, 2007 9:43 AM
To: HW-news
Subject: Re: citlivost autoradia ??

Mal som rovnaky problem v mojej fobii. Originalne radio (Symphony) uplny
shit, 3x reklamovane, teraz v skrini odlozene a caka ze s nim rozbijem
hlavu tomu kto ho vymyslel.
Kupil som si Pioneera a mam pokoj. Zvuk vyrazne lepsi a prijem rozhlasu
vyrazne lepsi a to nemam napajany zosilnovac. Nejak to tam prelieza :-)
V zime sa to trochu zhorsi, lebo to prelieza menej, ale stale je to v
porovnani s povodnym ovela lepsie.
Pokial si chcete byt isty ze zosilnovac je spravne zapojeny zmerajte ci
do neho na strane radia tecie prud. Nemyslim si ze by sa parametre
autoradii s casom nejak vyrazne zmenili. Aj ked ste to uz pisali uistite
sa este raz ci tam niekde nie je zapnuta znizena citlivost (lokalny mod,
mestsky mod, neviem ako sa to este moze volat).
b.