Skladova evidence

martin vorel hwnews.martin.vorel@arms.cz
Sobota Březen 24 10:25:59 CET 2007

Pekne sobotni dopoledne preji,

a co by jste tedy z bezne pouzivanych ucetnich a skladovych produktu
doporucili? Pouzivam MOney S3 a na PC Intel 3,5GHz/ 1G DDR2 533 / HDD s
kolmym zapisem a 8MB cache start Money trva 20 vterin. Zaloha databaze
45 vterin a to vse pri cca 100 ucetnich  polozkach :(
Jedine co se mi na S3 Money libi je snadna pouzitelnost i pro ucetniho
laika jako jsem ja. Chtel bych neco co je klikoidni a zaroven rychly.
Klidne zaplatim i nejakou tisicovku za startovaci verzi.
Diky!
M.