Skladova evidence

Tomáš Vymětal vymetalt@gmail.com
Sobota Březen 24 10:03:31 CET 2007

Pavel Novotný napsal(a):
> No Money je podle meho zrovna ukazka toho jak by IS nemel vypadat. Mimo jiné
> jde i o vzorovou ukazku toho jak se spravnou reklamou prodate skoro vse. IS,
> který vam dokaze pred provedeni reindexace databáze a po jejim provedeni
> spocitat DPH pokazde jinak je proste bozi :-)
>
> Asi strejda gugl a zkoušet. Popsané dneska zvládne každý (schopný). Taky
> závisí na ceně. Účto / Money / K2, každý IS si najde někoho (ale ne
> každý jej je schopen / ochoten zaplatit.
>
> T.V.

Ano ano, s tím se ztotožňuji .. Cigler prostě nahnal lidi z ulice do
sklepa a donutil je napsat program. Vlastní implementace databází,
šílené, nefunkční a hlavně samodestrukční a pomalé datové struktury ..
prostě takový klasický český leštěný prd. Osobně po zkušenostech se
zmíněnými třemi systémy, se znalostmi které mám a s požadavky, které má
autor threadu, bych si napsal IS vlastní třeba v PHP/SQL.
T.V.