Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Březen 16 12:23:16 CET 2007

Ja mam noname skrin a na prednim panelu jsou pekne mrchy. Pokud vlozim
Flasku krive tak chcipne PC, asi se zkratne napajeni.
Vse na PC slevnuje, jen USB konektory do 3,5" pozice porad ne. Moje
predstava je kolem 50kc-100kc. Zatim to vsude resim prodluzkou pohozenou na
stole.
Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Pavel Troller" <patrol@sinus.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 16, 2007 12:10 PM
Subject: Re: Re[2]: Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

> Nie, nie.. Je to v kabelazi, ale nie v priereze. Na USB kabelaz su
> specifikacie a tie ta splet 8-mich drotov vedenych k 2 prednym portom
> nesplna. Minimalne D+ a D- musia byt ako krutena dvojlinka a najlepsie
> este spolu s napajanim tienene.
>
> Takze staci si kupit lubovolny USB2.0 kabel, odstrihnut si z neho 2
> kusy potrebnej dlzky a napajkovat ho miesto povodnej kabelaze.
>
> Robil som to na 2 PC. Na jednom slo USB z prednych konektorov len full
> speed a na druhom dokazalo maximalne ohlasit, ze sa nieco pripojilo.
> Po vymene hra vsetko, ako sa patri :-)

> [...]
Hodne zalezi na vyrobci kysny (case :-) ). Treba ja mam nejaky Morex,
stala asi 700 bez DPH i se 450W tichym zdrojem a tu normu splnuje, vedou
tam poctive tluste stinene kabely a asi jen poslednich 5cm je rozpletenych a
zakoncenych temi individualnimi nastrckami, aby se to dalo prizpusobit
vsem pinoutum motherboardu. A slape to jak vino.
        S pozdravem Pavel Troller