Jak vyzkouset rozhrani pocitace?

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Pátek Březen 16 12:10:37 CET 2007

> Nie, nie.. Je to v kabelazi, ale nie v priereze. Na USB kabelaz su
> specifikacie a tie ta splet 8-mich drotov vedenych k 2 prednym portom
> nesplna. Minimalne D+ a D- musia byt ako krutena dvojlinka a najlepsie
> este spolu s napajanim tienene.
>
> Takze staci si kupit lubovolny USB2.0 kabel, odstrihnut si z neho 2
> kusy potrebnej dlzky a napajkovat ho miesto povodnej kabelaze.
>
> Robil som to na 2 PC. Na jednom slo USB z prednych konektorov len full
> speed a na druhom dokazalo maximalne ohlasit, ze sa nieco pripojilo.
> Po vymene hra vsetko, ako sa patri :-)

> [...]
Hodne zalezi na vyrobci kysny (case :-) ). Treba ja mam nejaky Morex,
stala asi 700 bez DPH i se 450W tichym zdrojem a tu normu splnuje, vedou
tam poctive tluste stinene kabely a asi jen poslednich 5cm je rozpletenych a
zakoncenych temi individualnimi nastrckami, aby se to dalo prizpusobit
vsem pinoutum motherboardu. A slape to jak vino.
        S pozdravem Pavel Troller