Zesilovac k PC ?

Pondělí Březen 12 16:25:36 CET 2007

Hezký den,

    do dneška jsem si myslela, že zesilovač může pracovat buď ve třídě
"A" nebo "AB" či "B".

    třída "A" - klidový proud nastavený do poloviny charakteristiky,
jeden tranzistor zesiluje obě půlvny signálu
    třída "B" - pracuje bez klidového proudu a proto jsou nutné dva
tranzistory, každý pro jednu půlvlnu signálu
    třída "AB" - pracuje s klidovým proudem ale o dost menším než "A".
Také potřebuje dva tranzistory pro každou půlvnu jeden. Výhoda - nižší
přechodové zkreslení

    A pokud mi jeden nejprve ve třídě "A" a pak přejde do "B" tak je to
ještě nějaké další zapojení. Neví jaké, ono je těch tříd dneska už půlka
abecedy.

    Chci se tedy zeptat, jak to je. Možná to jen špatně chápu a třída
"AB" je přesně to co popisujete, ale nemám v tom jasno.

					Saša K. Svobodová

P.S.: Omlouvám se za svojí češtinu, vím že není ideální,
      či spíše plná chyb, ale lepší to už asi nebude.
      Někde mám papír, že to není moje chyba, ale že příroda :-)

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186