Zesilovac k PC ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pondělí Březen 12 15:37:45 CET 2007

Mno praveze na toto nestaci Ohmov zakon, ale potrebujete aj prvy zakon
audio-hifi ktory hovori, ze "nic nie je dost dobre".

Zakladna chyba je vo vete:
 > Klidový proud je nastaven na polovinu maximálního

Este aj ten najzarputilejsi diletant v oblasti audiohifi vie, ze pre ten
spravne zaobleny zvuk s iskrivymi vyskami a kristalovo prekreslenymi
stredmi v ktorych sa objavuju nastroje ktora tam pri nahravani ani
neboli, NESMIETE budit prachsprosty tranzistor od dorazu po doraz. Kedze
OZAJ LINEARNY je len zlomok charakteristiky medzi hornou a dolnou
saturaciou, a co je najdolezitejsie, s pokojovym prudom nastavenym
presne uprostred; lahko si zratate, ze teoreticka ucinnost je o nejaky
ten rad horsi nez ste to vyratali Vy... Ale koho tu vobec zaujima
ucinnost?...

wek

PS. A viete vobec, z akeho materialu musi byt vyrobeny plosak???!!!