Cizi nezabezpecene pocitace (Bylo: Seznamovani se s linuxem)

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Březen 10 14:42:49 CET 2007

Ahojte,

k tomuto by som nieco pridal rad nieco aj ja, kedze prirovnanie PC a bytu sa
mi velmi paci...

Ja osobne si myslim, ze na pociatku uplne vsetkeho je vzdy vola niekoho, kto
si dane PC ci byt chce nechat prezriet, skontrolovat ci vykradnut. Ako v
pripade PC, ked je podla mna uplne jedno, ci bude na PC DOS-Win95-98-2000-XP
a budu pouzite rozne zabezpecenia a konta s roznymi heslami, vzdy sa da do
daneho PC naburat a pozriet si na nom uplne vsetko. Preto som ku vsetkym
druhom sieti, vratane tej zakladnej, apaticky a je to pre mna len legalny
prostriedok na to ako vybrakovat v pripade potreby kazde jedno PC. A tak je
to podla mna aj s bytom. Mozete mat sebelepsi system, ked bude treba, tak sa
urcite otvori.

Pan mi sice este nikdy neukazal ako to funguje v praxi, ale tato moja
filozoficka teoria, ze to ide, si myslim, ze je dobra. Na to, aby som toto
moje tvrdenie mohol dokazat, by som musel mat na to specializaciu a dokoncit
aspon profesuru v danej olasti... Ale ja sa uspokojim len s citanim knihy od
"Bozskeho blazna" ci "Dobreho blazna", kto vie ako sa to ma volne prelozit,
kde tie principy su spomenute len par vetami.

Ale aby som to zase posunul trochu dalej, do inej roviny, ked Ti uz raz
niekto chce vybrakovat PC ci byt, a urobi to tak, ze na to prides sam, ma to
len jeden dovod. Pan si povie, ze Ta nieco nauci a ukaze bez toho, aby
povedal co i len jedno slovo. Je to ako moje oblubene so psickami, ked sa
vsetky psicky postvu proti jednemu, ktory je inak bezproblemovy, kludny a
mozno trochu chytrejsi nez ostatne psy. Pan sa totiz chce pozriet, kolko
toho ten pes znesie, kedy a ako ten pes skoci po nom a hlavne co bude robit
potom, ked pochopi, ze vsetky ostatne psy boli postvane umyselne, ci
jednoduchsie, ked nas psicek pochopi, ze vsetko je to umysel pana.

Tuna ma napada len jeden citat z mojej oblubenej knihy, a to "Kto pozna
cesty Pana, a ako malo im clovek rozumie."

A.

p.s.: Rozvadzat dalsie argumenty o vedomosti ci nevedomosti uzivatela je pre
mna zbytocne, pretoze to je kapitola sama o sebe a kazdy si ich prekruti
vzdy k svojmu obrazu.

Stiahni si hudbu úplne legálne!
http://hudba.zoznam.sk/