Zesilovac k PC ?

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Sobota Březen 10 09:20:46 CET 2007

Onkya receivery hrají velmi dobře(tranzistory v konci a solidní trafo) ale,
nemají zesilovač pro subwoofer(což nemá asi žádný receiver), jen
přeladitelný výstup,  řeší se to použitím aktivního subwooferu.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 09, 2007 11:30 PM
Subject: Zesilovac k PC ?

Az se tak trochu bojim zeptat,abych si neurizl ostudu, ale az doposud
jsem se  AV recievery vubec nezajímal a tak jsem dost mimo.

Narazil jsem na AV rec. napriklad ONKYO-TX-SR-504E, 604, 674
http://elektro.bazos.cz/inzerat/566384/ONKYO-TX-SR-504E-novyorig-zapeceten.php
muzete mi nekdo vysvetlit co vsecnno to umi, proc to ma anteni vstup,
digitalni vstupy, video vstupy atd. Zkratka par vetami ozrejmit co vsechno
to umi a jak dalece to je pouzitelne pro audio aplikace s 2.1 reprakama.

Dekuji