Kniznica pre atmelacke flashky

Jozo svk421@zoznam.sk
Čtvrtek Březen 8 09:46:21 CET 2007

>Nevim co je D F S S, ale knihovnu pro AT45DBxxx mam odladenou v avr-gcc.
>Je "based" na nejake primo od atmelu, prepsana nekym pro gcc a mnou zlehka
>upravena :-)
>
>Pokud by Vam to k necemu bylo, tak se mohu podelit.
>Jakub Ladman

Vdaka, ale potrebujem ten original od atmelu. Musim to naportovat pre
microchip C30 kompilator a nema vyznam riskovat chybu z ineho
portovania. Ta skratka znamena Data Flash Software Suite. Rano som volal
cloveku, co mi ju mal vybavit. Ze este musim pockat, lebo bol v Prahe na
nejakom seminari, tak nic zatial nepodnikol  :-/

http://www.atmel.com/dyn/products/faq_card.asp?faq_id=1752

j.