Kniznica pre atmelacke flashky

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Čtvrtek Březen 8 08:56:24 CET 2007

Dne středa 07 březen 2007 14:23 Jozo napsal(a):
> Zdravim,
> nemoze mi niekto poskytnut kniznicu D F S S pre seriove flash pamate od
> atmelu (AT45DBxxx)? Kniznica je zdarma, len ju treba ziskat cez
> distributora. A od toho mojho uz tyzden cakam a nic. Dost ma to hneva,

Nevim co je D F S S, ale knihovnu pro AT45DBxxx mam odladenou v avr-gcc.
Je "based" na nejake primo od atmelu, prepsana nekym pro gcc a mnou zlehka
upravena :-)

Pokud by Vam to k necemu bylo, tak se mohu podelit.
Jakub Ladman

PS: Ikdyz pres rok, jsem na tom nic nedelal, tak sam nevim jestli nahodou
nelzu a nemam tam nejake zpraseniny, co vznikaji, kdyz clovek zacne neumerne
spechat.