Kviz na piatok, stabilizacia zisku zosilnovaca

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 29 10:40:30 CEST 2007

> Objet : Re: Kviz na piatok, stabilizacia zisku zosilnovaca
> nebo neco hotoveho, TPA6120 by nestcil ?
>
> Danhard

pozeram ze to je dalsia z tych hraciek... Takychto obvodov som vyskusal uz viacero. Rozne ADSL drivery, BUF634 a podobne. Sice su v datasheete uvedene uzasne parametre ale proste nefunguju. Ked sa tym zacnes podrobnejsie zaoberat tak zistis ze rychlost prebehu je definovana pri 1mV signale, ze vstupna kapacita je tak vysoka ze uz samotny buffer musis budit z 50 Ohm inak konci na 1MHz, ze sice cip dokaze ist na rozkmit signalu 30V do 50Ohm a pritom je v plastovom puzdre takze ho nijak neuchladis a podobne.
Skusali sme aj niekolko cipov paralelne do nizkej impedancie a transformator, tiez s tym boli problemy. Proste sucasne datasheety treba brat s velkou rezervou :-) Skoncili sme u starych dobrych tranzistorov, robil som na som s kolegom s dlhorocnou praxou, ziadne lepsie riesenie ako tranzistory sa nam nepodarilo najst.
b.