Kviz na piatok, stabilizacia zisku zosilnovaca

Daniel VALUCH daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Červen 29 10:31:12 CEST 2007

viem, na to tvoje zapojenie som sa pozreal. Ono to je teplotne stabilne pomerne dost. Mne ide skor o to aby som nemal velky rozptyl paramterov pre viacero kusov. Zisk zavisi od parametrov tranzistorov, od kludoveho prudu a este neviem od coho.
Ked si vezmes operak tak ma zisk nastaveny spatnou vazbou. Zoberes hociaky a vsetky budu viacmenej rovnake. Tento zosilnovac vezmes, nastavis a stale dostanes nejaky rozptyl parametrov. Cele to bude pouzite v systeme ktory nema rychlu spatnu vazbu pac celkove oneskorenie v slucke je asi 30us a pozadovana sirka pasma >20MHz. Tak sa snazim eliminovat zdroje chyb.
Idem sa pozret na ten TPA6120 ale zatial sa mi nepodarilo najst nic hotove (integrovane) co by dokazalo dodat pozadovany vykon s pozadovanou sirkou pasma.
b.