[OT] klimatizace do baraku - odbocka na auto

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Sobota Červen 16 22:06:00 CEST 2007

Zdravim, kdyz uz jsem hodil tohle tema, resim jeste klimu na citronku
ZX. Byla uhnila trubka od chladice, provizorne jsem to napojil hadici,
na lepidle se sponami, abych zjistil, jestli zbytek chodi. Zda se, ze
jo, drzela se statecne par dni (vzdy jsem na par minut zkousel), pak
prdla, resp. zmizela vrchni vrstva hadice, prece jen 20 atmosfer je dost
;-)
Ted jsem koupil novy chladic, na 2. pokus objednali I spravny, zitra to
smontuju. Chtel jsem I vymenit olej, vyndal jsem komresor a dehydrator,
celkem jsem nasel asi 10ml oleje.....
Nevi nekdo, kolik tam ma byt naplni v systemu? Podle zkusenosti s jinymi
auty odhaduju tak 240ml oleje a 800g chladiva (na zkousku jsem dal 500g
chladiva a chodilo to slusne) Zbytek oleje byl hnusny, zluty husty, asi
dost vody. Dam PAG stredni viskozity, snad to bude OK.