[OT] klimatizace do baraku

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Sobota Červen 16 10:47:29 CEST 2007

Nezdravý je především teplotní šok při změně prostředí. Takže pokud bude v
místnosti relativně příjemných 24-25°C a venku 32°C, tak si myslím, že to
není tak strašný, zvlášť pokud by cestou ven byla třeba nechlazená chodba,
kde by bylo třeba 28°C. Ale pokud by mezi vnitřkem a venkem někdo lítal
každých pět minut, asi by to nebylo vůbec zdravý. Navíc autoklimy mají často
daleko nižší teplotu a foukají přímo na člověka ten velice studený vzduch,
proto má tolik lidí z klimy chřipku.
Věřím, že v tomto ohledu tady má někdo mnohem větší znalosti než já a rád se
podělí...

PS: Taky uvažuju o nějaké menší klimě...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death