Jakou UPS

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 5 08:03:16 CEST 2007

To se zase musí nechat, APC má aspoň přímou podporu ve Woknech. A
vzhledem k jejich rozšíření existuje i alternativní software
http://www.apcupsd.com/ (pro Unix i pro Windows), řek bych že je
dokonce lepší než ten Powerchute od APC.

Už jsem tady jednou psal, že při svých pokusech s APC softwarem jsem
posílal síťový zprávy do celý domény - protože ten debilní Powerchute
když vypadne elektrika, tak ty zprávy prostě posílá a je mu jedno kam.
Takže asi tak 1000 lidí (možná mnohem víc) mělo na monitoru zprávu, že
jedu na baterky.

P.K.