Re: laboratorni zdroj, jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Červen 3 22:40:41 CEST 2007

Ahoj Sašo,
ten link někde mám a vím, že je to tam již hodně dlouho a dík ji za to.
Jestli tam jsou novější nevím, ale možná mohu poptat zda jsou k dispozici
nová schémata. Jde také o to, jestli je to ještě aktuální. Vzhledem k tomu,
že je ta stránka již dosti známá, tak by aktualizace, pokud jí to
nezatěžuje, nebyla k zahození.
Toť jeden z důvodů proč to nechávám v diskusi na HW a neodepisuji Saše na s.
mail. abych nezatěžoval konferu.

Hezké odpoledne, Ahojky Jindro,

    no k Andy si mohl dát rovnou link, zmám její stránku dobře a znám i
ji osobně :-) Jenže to jsou schémátka pro starší verze přístrojů. Nebo
že by tam doplnila nové? Musím se juknout.

    Jen jsem psala zkušenost se svým kusem co mám v práci. Byl v opravě
kvůli zdroji, poprvé, a kvůli měřáku, podruhé. Nelíbí se mi že se zničí
měřák po lehčím přetížení napěťového rozsahu. Ale co nadělám, příště si
dám pozor. A až bude po záruce, dobastlím tam nějakou ochranu s transilem.

Ten měřák ( DMM v 9160 ) je již hodně staré konstrukce, tedy jestli se něco
v poslední době nezměnilo. V posledních dvou letech mi jich ( 9160)  prošlo
rukama jen několik a nebyl žádný problém s reklamacemi.

    Jinak propojení k počítači jsem nikdy nepochopila k čemu může být
dobré pro normálního člověka. Využila jsem to jen jednou, když jsem si
hrála a zkoušela jestli to vůbec funguje. Program pro DOS na 5,25"
disketě :-)

Také jsem to bral jako funkci navíc. Sám jsem to také moc nevyužil. Pohrál
jsem si a toť vše. U nabíječek už to bylo jiné, ale tam jsem šel vlastní
cestou.

Saša K. Svobodová

Tak hezký večer a snad již i dobrou noc, bohuzel ne pro mne. Dnes jsem makal
fyzicky a ted dohanim, co jsem zameskal  :-))) .
Jindra Polívka

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186