Re: laboratorni zdroj, jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

Sobota Červen 2 18:33:13 CEST 2007

Hezké odpoledne, Ahojky Jindro,

    no k Andy si mohl dát rovnou link, zmám její stránku dobře a znám i
ji osobně :-) Jenže to jsou schémátka pro starší verze přístrojů. Nebo
že by tam doplnila nové? Musím se juknout.

    Jen jsem psala zkušenost se svým kusem co mám v práci. Byl v opravě
kvůli zdroji, poprvé, a kvůli měřáku, podruhé. Nelíbí se mi že se zničí
měřák po lehčím přetížení napěťového rozsahu. Ale co nadělám, příště si
dám pozor. A až bude po záruce, dobastlím tam nějakou ochranu s transilem.

    Jinak propojení k počítači jsem nikdy nepochopila k čemu může být
dobré pro normálního člověka. Využila jsem to jen jednou, když jsem si
hrála a zkoušela jestli to vůbec funguje. Program pro DOS na 5,25"
disketě :-)

					Saša K. Svobodová

          web: http://www.sasa.monty.cz

          ICQ:  260 344 186