RE: laboratorni zdroj,jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Pátek Červen 1 10:23:20 CEST 2007

ja mam na stole spinanej voltcraft 4005 a chtel bych upozornit, ze ma sice 40V/5A, ale ne oboji najednou :-).
povolena vykonova ztrata je jina, mensi. jo a ovladani asi jako "pc_osciloskopy" = malo kroutiku = je to krize .
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Ales Prochaska
Sent: Friday, June 01, 2007 10:15 AM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Re: laboratorni zdroj,jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

Ten zdroj Manson (je-li řeč o něm) si nekupujte (já už ho mám :-( ).
První dodaný kus byl vadný a reklamace u GME trvala 29 dní. Nad přiřazením funkcí tlačítkům konstruktér pravděpodobně vůbec nepřemýšlel, ovládání je tudíž dost nejasné a nepohodlné. O elektrických parametrech se nevyjadřuju, já ho mám na testování zařízení se stejnosměrnými motorky a pro tento účel vyhovuje.

Aleš Procháska