Re: laboratorni zdroj,jaky? 0-30V/5A s ampermetrem za 3 390 Kč ????

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Červen 1 10:14:33 CEST 2007

Ten zdroj Manson (je-li řeč o něm) si nekupujte (já už ho mám :-( ).
První dodaný kus byl vadný a reklamace u GME trvala 29 dní. Nad
přiřazením funkcí tlačítkům konstruktér pravděpodobně vůbec
nepřemýšlel, ovládání je tudíž dost nejasné a nepohodlné. O
elektrických parametrech se nevyjadřuju, já ho mám na testování
zařízení se stejnosměrnými motorky a pro tento účel vyhovuje.

Aleš Procháska