Elektricke lapace hmyzu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Červen 1 00:20:15 CEST 2007

Minule leto sme boli na Morave a v jednom hostinci mali vonku taku
drotenu klietku v ktorej vnutri bola vybojka svietiaca bielo-fialovo.
Kazdu chvilu siel odtial zvuk zaskvrcania nejakeho hmyzu a bolo vidno,
ze zahorel na drotoch klietky. Na nas komare nesli, tak myslim, ze to
bolo ucinne. Ale aka vybojka to bola, to neviem...

miro

Shape Yahoo! in your own image.  Join our Network Research Panel today!   http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7