pomoc s OZ

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Červenec 10 15:19:24 CEST 2007

Nechcete sem radeji poslat schema ? Bojim se, ze z Vaseho popisu uplne
nechapu, jak jste to vlastne zapojil a pak je tezke najit chybu. Jinak
davat k operaku odpory radove Mega, to je koledovani si o tisic a jeden
moznych prusvihu. Ne ze by to neslo, ale jak kdy a jak kam.

--
Jiri Bezstarosti
siliconbrain