pomoc s OZ

PR p.eastman@zoznam.sk
Úterý Červenec 10 16:33:24 CEST 2007

schema je opisne, dnes som to uz v robote zabalil ;-)

zapojenie je v prilohe, klasika + na vystup je poveseny nejaky MOS, source
je do zeme cez 10k odpor, drain je na 5V.
napajanie je asymetricke 12V. zem v tomto obrazku je 0.313V z tvrdeho
napatoveho delica
samozrejme, Rf je az z source toho MOSu

pre p. Bezstarosti : ja viem ze 1M je vela, a zosilnenie 1500 este horsie,
toto je vsak len uprava predchadzajucej verzie, ide o meranie prudu cez
shuntovaci rezistor, ten teraz znizili kvoli vyssim prudom...

pre Weka : nesumi, nebruni, jednosmerne, nekmita (zatial to je na stole, v
reale uvidime)

pre danharda : typicky offset som zobral z DS, ze bude rovnaky pre vsetky
4 - v to len dufam

ide mi skor o to, ci som kdesi svojou neznalostou nezacal uvazovat a
pocitat zle, urcite najlepsia cesta bude ten operak vymenit za nieco lepsie

vdaka,pr