Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:37:44 CEST 2007

Mame doma jednu Testcomu a jednu skoro stejnou ( jiný ventil a sváry a o
něco lehčí ) od nejakeho Asijskeho vyrobce. V Teskomě vydrží čaj horký
tak, že se opařím ještě po 12 hodinách ( čaj naléván do termosky po
varu). Po 24 hodinách ještě  poměrně horký, nicméně už se dá pít.
Ten "noname asiat" je na omak teplý už za 2 hodiny se dá z ní čaj pít
:-(  Takže úplně k ničemu.
Testcoma stála před 5 lety  380kč, ten "noname" vloni asi 150 kč i s
jedním nerez hrnečkem.
Jinak  sháním samotný ten plastový ventil, nikde jsem na něj nenarazil.
Neví o něm někdo???