Kde a za kolik koupit tekuty dusik?

Jakub Šerých serych@panska.cz
Čtvrtek Červenec 5 22:10:45 CEST 2007

Ano, ty kovove jsou ksunty vhodne tak akorat na sport, kde by se sklenene
rozbily. Jednak kov je oproti sklu velmi dobry teplovodic, takze i ten spoj
v hrdle bezvadne odvadi teplo a jednak neni jak to pri vytobe snadno
vyvakuovat (nema to zadny ventilek ani zatavenou trubicku nebo neco
takoveho). Proto to take miva jeste mohutne nekolikavrstve textilni
"saticky", ktere tomu alespon trochu pomahaji.

Jakub Serych