OT RE: Klíšťáci (Re: Komáři)

quasimodo quasimodoq@gmail.com
Pondělí Červenec 2 20:32:27 CEST 2007

Mno tak to ja resim uz druhy rok klistata jestew vic uletacky;)

Loni jsem si jen tak z hecu kapl za krk pipetu co davame psovi a musim
rict,ze jsem 2 mesice nemel ani jedno kliste a to jsme v lete s coklem furt
v lese,nebo u rybnika.Mel jsem sice 3 dny za krkem svedeni ,ale fungovalo
to;)

Jo a je to od Frontline ;)

Tocim doleva klestickama.

Quasimodo