OT RE: Klíą»áci (Re: Komáři)

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Červenec 2 20:56:01 CEST 2007

A co blechy take jste nemel? Na ty to funguje jeste dele. :-))))

Frontline je super vec, ale na sobe jsem to nezkousel.

Nicmene abych jen nepindal. Pred vyndavanim prisateho klistete jej
zakapnete jodovou tinkturou - pro klistata je jod nesmirne toxicky a v
podstate okamzite po nem kliste zdechne. Mate tim jakous takous nadeji
ze si tim zmensite riziko nakazy.

Na druhou stranu - proti borelioze neni zadna obrana a prenasi to uplne
stejne dobre i komari a muchnicky - memu otci se zadarilo uz asi pred 3
lety a od te doby tak ruzne pojida konske davky antibiotik kdyz se
borelie v krvi znova objevi - neda se toho nijak zbavit. :-(

Radek Vicek

Daląí informace o konferenci Hw-list