WiFi: cim rozumne merit vykon anteny?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Leden 17 10:30:21 CET 2007

Zdravim,

Kde/kdo takovy analyzator bezne prodava a za kolik?

Pro hrube mereni anten se nic sehnat neda? Je mi jasne, ze to nebude za par
tisic.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Kral
Sent: Tuesday, January 16, 2007 7:29 PM
To: HW-news
Subject: RE: WiFi: cim rozumne merit vykon anteny?

Je to jednoduche, analyzatorem se zmeri vykon ktery je na kabelu a pricte se
zisk anteny, pripadne odectou ztraty na kabelu mezi merenim a antenou.

Jinak zadarmo mu to zmeri CTU, staci se prasknout ze rusi okoli :-)), ale
zadarmo je to jen, kdyz mu to vyjde podle VO CTU.

JK

kolega mne potesil otazkou, cim pak by mohl zmerit vykon vysilany antenou.

No to je dosti mimo me zajmy, takze jsem jen slibil, ze se zeptam
chytrejsich:-).

Nevite nekdo, jak toto s rozumnou chybou provest?

V jake cene toto lze provest a kde se to da sehnat?

Diky.

S pozdravem,

                        Marek Pavlu