WiFi: cim rozumne merit vykon anteny?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Leden 16 19:28:32 CET 2007

Je to jednoduche, analyzatorem se zmeri vykon ktery je na kabelu a pricte se zisk anteny, pripadne odectou ztraty na kabelu mezi merenim a antenou.
Jinak zadarmo mu to zmeri CTU, staci se prasknout ze rusi okoli :-)), ale zadarmo je to jen, kdyz mu to vyjde podle VO CTU.

JK

kolega mne potesil otazkou, cim pak by mohl zmerit vykon vysilany antenou.

No to je dosti mimo me zajmy, takze jsem jen slibil, ze se zeptam chytrejsich:-).

Nevite nekdo, jak toto s rozumnou chybou provest?

V jake cene toto lze provest a kde se to da sehnat?

Diky...

S pozdravem,

                        Marek Pavlu