Re: Podsvícení LCD displejů

Jan Trunečka jan.trunecka@gmail.com
Středa Leden 17 03:55:43 CET 2007

dobrý den, navážu na tohle dotaz: přestala mi svítit záživka v display
na starším notebooku, je to Dell latitude CPi, je to jakousi chybou na
desce v notebooku, chtěl bych se zeptat kolik voltu jde to toho
nasobiče co je v display, naměřil jsem tam 19V, ael prý by tam mělo
být eště i 5V, je to pravda? nevíte na kterej pin by to mělo být? nebo
jak tohle celé obejít? Děkuji s Pozdravem Jan Trunečka