RE: Vznášející se koule - funkce

Jan Kral kral@fortech.cz
Sobota Leden 13 16:34:44 CET 2007

Nekde jsem videl animaci na princip jak se to cini: forma tvaru koule se otaci ve dvou osach na sebe kolmych (uvnitr je roztaveny kov) tak dlouho nez ten kov schladne. Tlousta steny bude umerna mnozstvi materialu. Manipulaci s roztavenym kovem tam neresili, ale umel bych si to predstavit, ze by se forma naladovala hlinikem, uzavrela a pak se to roztavilo napr. indukcnim ohrevem.

JK