TV Philips 28PT4503/58

Radek Kasal radekkasal@centrum.cz
Sobota Leden 13 17:42:43 CET 2007

Dobrý den,
 1) prosím nemáte někdo schema televize Philips 28PT4503/58? Zajímá mne hlavně VN část. Dnes dopoledne přišla o obraz a vlastně i o zvuk. Jen to v ní sičelo a linul se klasický elektro smrad. To jak hořel kondenzátor jenž je u tranzistru BU2506DF. Proměřením jsem zjistil, že tranzistor je v křemíkovém nebi. Další rozsah škod nevím, neb televizi nechci trápit proudem, nic jiné "očouzené" neni.
2) Co říkáte za náhradu tranzistru BU2506DF za BU2508DF jenž je všude k dostání (GME, GES). Parametry mají srovnatelné:
http://www.nxp.com/acrobat_download/datasheets/BU2506DF_1.pdf
http://www.ortodoxism.ro/datasheets/philips/BU2508DF_2.pdf
(u Philipse se mi tam stale cpal BU508DF  http://www.nxp.com/acrobat_download/datasheets/BU508DF_2.pdf)
nebo kde koupit BU2506DF?
3) kde koupit kondenzátor 152K na 2KV?
4) Pokud odejde uvedený tranzistor, bere sebou ještě něco či na co si dát pozor?

Děkuji předem
Radek